Wednesday 7 March 2012

Penapis Air BioAura NanoTech..

Hari ini aku boleh dikatakan tak berapa nak upaya. Apapun, aku ada benda nak diiklan sikit pada sesiapa yang baca bahagian ini.

Aku nak jual Penapis Air BioAura berteknologi Nano atau lebih senang disebut sebagai 'BioAura NanoTech Water Filter'. Harga asal, RM2080. Aku ada 3 unit lagi dan semuanya baru dan ada warranty. Jadi, untuk 3 unit ini, aku buat stock clearance terus dengan harga RM800 seunit. Itupun aku boleh runding harga lagi. Kalau ada yang boleh dapatkan pembeli, ada komisen sikit. Begitu sedikit sebanyak. Di bawah ini gambar bendanya.



Tentang penghantaran, untuk yang berada di kawasan Ipoh-Kuala Kangsar-Taiping, aku sanggup hantarkan dan buat pemasangan percuma. Untuk yang diluar kawasan, segala kos penghantaran ditanggung beres. Sebenarnya, pemasangannya cukup mudah.

Kebaikan penapis air ini, aku sendiri dah pakai lebih kurang 2 tahun. Airnya beralkali tapi tidaklah sama macam air zam-zam. Air yang ada tak perlu dimasak dan ianya dah diuji lebih baik dari air mineral biasa. Kalau rasa ragu-ragu, boleh cuba selidik sendiri di mana-mana laman lain. Kalau rasa nak buat mak atau makcik atau sesiapa yang korang sayang gembira dan ceria, cuba tunjuk benda ini. Siap ada 6 penapis berasingan untuk pastikan air yang nak diminum bersih. Kalau berminat, boleh terus tinggalkan komen di bawah. Dah tahap diskaun maut, jadi rugi rasanya kalau lepaskan sedangkan rumah masih tiada penapis air.

2 comments:

9n0L4 said...

dah ade satu, 2 tahun lebih dah kot pakai. ;)

Unknown said...

Kalau ada member nak, beritahu. Ada komisen.